مشاور سازمان سنجش گفت: زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی براساس بخشنامه سازمان امور اداری و استخدامی مشخص می‌شود.

اعلام زمان نتایج آزمون دستگاه‌های اجرایی در انتظار نظر سازمان امور استخدامیحسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اعلام زمان نتایج پنجمین آزمون استخدامی اظهار کرد: در فرآیند آزمون استخدامی سازمان سنجش صرفا برگزاری کننده است و اعلام زمان نتایج براساس نظر سازمان اداری و استخدامی خواهد بود که  هنوز این موعد مشخص نشده است و در حال بررسی هستند.

وی درباره نمره پذیرش افراد در آزمون استخدامی گفت: پذیرش به ۲ صورت حد نصابی و ظرفیتی انجام می شود یعنی  ابتدا داوطلبان باید کف نمره در نظر گرفته شده را کسب کنند  و پس از آن متناسب با ظرفیت دستگاه ها به کار گرفته می شوند.

گفتنی است؛ پنجمین آزمون استخدامی کشور  برای جذب  ۱۸ هزار و ۲۰۷ نفر در ۹ دستگاه اجرایی شامل  وزارت آموزش و پرورش، سازمان دامپزشکی کشور، سازمان شیلات‌ کشور، وزارت راه و شهر‌سازی، سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان بیمه سلامت، سازمان ملی زمین و مسکن و سازمان اوقاف و امور خیریه نیمه تیرماه امسال برگزار شد.

انتهای پیام/

ابهام در زمان اعلام نتایج  آزمون استخدامی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کیان هنر آموز نقشه کشی ایثار گر
۱۲:۱۴ ۲۵ تير ۱۳۹۷
سلام با تشکر از پیگیری شما عزیز
لطفا در هفته های آینده هم پیگیری نمایید
Iran (Islamic Republic of)
امید
۲۰:۰۵ ۲۱ تير ۱۳۹۷
لطفا از سازمان اداری استخدامی پیگیری کنید زمان رو اعلام کنن. ما مردیم از استرس
Iran (Islamic Republic of)
مهندس الکترونیک
۱۶:۴۵ ۲۱ تير ۱۳۹۷
از سازمان سنجش عاجزانه استدعا داریم در آزمون های استخدامی آتی در رشته مهندسی برق گرایش الکترونیک مقطع کارشناسی ارشد برای خانمها نیز در مراکز استانها ظرفیت پذیرش بگذارند.

بیش از ده سال است منتظر شرکت در آزمون استخدامی هستیم ولی متاسفانه سالهاست در اکثر آزمونهای استخدامی جنس پذیرش برای رشته مهندسی الکترونیک فقط مرد است ، مگر یکی دو نفر در تهران و یا گاهی در بندرعباس و خوزستان ، الکترونیک را "زن" بخواهند.

خواهش میکنیم بررسی و پیگیری نمایید.
آخرین اخبار