سید حسن قاضی زاده هاشمی از توافق با بنیاد مستضعفان برای اجرای پروژه های درمانی در مناطق محروم خبر داد.

توافق با بنیاد مستضعفان برای اجرای پروژه های درمانی درمناطق محرومبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشک بعداز ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خیلی خوشحالم که به صورت همزمان در سراسر کشور ۳۰ پروژه به صورت مشترک از سوی بنیاد مستضعفان و همچنین وزارت بهداشت به بهره برداری می رسد.

قاضی زاده هاشمی، تاکید کرد: بنیاد مستضعفان کمک های بسیار خوبی در سراسر کشور و به خصوص در خوزستان و بخشی از نقاط محروم کشور انجام داده که از آنها سپاسگذاری می کنیم و این امر شروعی برای پروژه های دیگر حوزه حمایت از محرومان طی دو سال آینده خواهد بود که ظرف یک تا دو هفته آینده توافق در این زمینه انجام خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه این مراکز شبیه بیمارستان محلی بوده و برای پذیرش، بستری موقت بیمار، زایمان و اعمال جراحی خیلی کوچک پیش بینی شده اند و کاملا مجهز هستند، افزود: این مراکز در مناطق محروم کشور احداث شده اند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان داشت: امیدواریم زمینه رضایت مندی مردم فراهم شود و این بخشی از همکاری مشترک وزارت بهداشت و همچنین بنیاد مستضعفان در سراسر کشور است.

انتهای پیام/ب

صحبت های  وزیر بهداشت درباره حمایت بنیاد مستضعفان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.