به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، محمود رجبی پنج‌شنبه شب در حاشیه بهره‌برداری از شبکه آبرسانی و منبع ذخیره آب روستای اندرات بهشهر و در جمع صمیمی مردم این روستا گفت: روستای اندرات با دارا بودن ۵۰ خانوار ۱۶ شهید تقدیم انقلاب کرده که بیانگر تعهد مردم این روستا به انقلاب است و این مردم شایسته خدمات رسانی بهتر و بیشتر هستند.

وی گفت: قرارگاه خاتم با هدف رفع محرومیت در مناطق محروم پروژه های مختلفی را در دست انجام دارد که در سال جاری ۴۰ پروژه بزرگ ملی در کشور در چهلمین سالگرد این انقلاب با اعتبار ۱۱۸ هزار میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

معاون محرومیت زدایی قرارگاه خاتم الانبیاء کشور با بیان اینکه تلاش برای رفع محرومیت ها از برنامه ها و اهداف مهم قرارگاه خاتم و سپاه است؛ یادآور شد: هدف از تشکیل سپاه به فرمان حضرت امام راحل تنها بحث دفاعی و نظامی‌گری نبود؛ بلکه سپاه تشکیل شد تا خدمات‌رسانی بهتر به مردم ارائه شود.

رجبی گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء با تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در موضوعات محرومیت زدایی، ساخت پل، جاده روستایی، مدرسه، مسجد، اشتغالزایی و آموزشی با قوت وارد عمل شد و تاکنون خدمات مختلفی را در سراسر کشور ارائه کرده است و همچنان در دست انجام دارد.

اختصاص اعتبار ۳۵۰ میلیونی قرارگاه خاتم الانبیاء و بنیاد برکت برای بهره برداری از شبکه آبرسانی  روستای اندرات بهشهر

غلامرضا شریعتی رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران هم گفت: شبکه آبرسانی و منبع ذخیره آب روستای اندرات بهشهر با اعتبار ۳۵۰ میلیون تومانی قرارگاه خاتم الانبیاء و بنیاد برکت و به همت بسیج سازندگی مازندران برای خدمت رسانی بهتر به مردم این روستای انقلابی و ولایتمدار افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

غلامرضا شریعتی افزود: ۵ پروژه شبکه آبرسانی و منبع ذخیره آب در روستاهای بخش یانه سر در دست انجام است تا خدمات بیشتری به این مردم ارائه شود.

انتهای پیام/ب

 

برچسب ها: سپاه ، اخبار خواندنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۰۱:۵۹ ۱۶ تير ۱۳۹۷
ترا بخدا کارها را به این حهادگران بسپارید تا همه جیز سروسامان بگیرد .امتحان خوبی پس داده اند .موفق بوده اند .تمام مشکلات را بهشون بسپارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۱۵ تير ۱۳۹۷
برادران سپاه همیشه موفق باشید