مدیر بنیاد مسکن شهرستان گناوه گفت: در سال گذشته بیش از ۱۴۳ هزار متر مربع با استفاده از قیر رایگان در ۱۶ روستا آسفالت کشی صورت گرفته است.

۱۶ روستا آسفالت کشی صورت گرفته استبه گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علی افرند ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به خدمات بنیاد مسکن در روستاها، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سعی دارد روستا‌های هدف که از قبل شناسایی شده است را در مسیر توسعه قرار دهد و فعالیت‌های عمرانی بر اساس موقعیت جغرافیایی هر منطقه آغاز شده است.

وی افزود: یکی از مأموریت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایجاد زمین چمن مصنوعی در روستا‌ها است که سال گذشته در روستا‌های محمدی، جزیره جنوبی، پوزگاه، مال محمود، عباسی و چاه بردی با اعتبار یک میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان انجام شده است.

وی ادامه داد: در سال جاری در روستای چهار محل عملیات احداث زمین چمن مصنوعی با اعتبار ۱۹۰ میلیون تومان آغاز خواهد شد که در صورت تأمین اعتبار در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

افرند با اشاره به ایجاد بوستان امید روستایی، عنوان کرد: در سال گذشته ۲۸ بوستان امید در روستا‌های شهرستان گناوه اجرا شد که ۲۰ موردِ آن مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفته است و ما بقی بوستان‌ها نیز در صورت تأمین اعتبار تا پایان سال افتتاح خواهد شد.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان گناوه میزان اعتبار ۲۸ بوستان امید در روستا‌های این شهرستان را سه میلیارد و ۷۷۸ میلیون تومان ذکر کرد و ابراز امیدواری نمود در صورت تأمین اعتبار در زمان‌های اعلام شده تحویل داده شود.

وی در خصوص میزان صدور سند روستایی در شهرستان گناوه نیز گفت: با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان در سال گذشته تا کنون ۲۷۶ فقره سند روستایی صادر شده است.

انتهای پیام/م

۱۶ روستای شهرستان گناوه آسفالت شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.