سرپرست دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: با توجه به افدامات و پیش بینی‌های انجام شده، نگرانی بابت تامین دارو در سطح شهرستان نداریم.

‍ تمام دارو‌های مورد نیاز بیماران در شهرستان موجود استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  محمد افکار افزود: با توجه به بازرسی‌های ا. نجام شده از داروخانه‌های سطح شهرستان، مشکل خاصی در زمینه تامین دارو برای شهروندان وجود ندارد.


وی گفت با توجه به تغییرات نرخ ارز، مشکلی در حوزه دارو از نظر قیمت و دسترسی به وجود نیا مده است و با توافقی که میان وزارت بهداشت و شرکت‌های دارویی انجام شده، در سال جاری فقط 9 درصد افزایش قیمت دارو خواهیم داشت.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی تربت جام با تاکید بر تغییر فرهنگ مردم در استفاده از دارو‌های ایرانی افزود:مردم باید به دارو‌های ایرانی اعتماد کنند، چون تمام استاندارد‌های لازم در تهیه این دارو‌ها رعایت شده و تمام دارو‌های ایرانی کیفیت لازم برای مصرف را دارا هستند.
 
افکاری از همشهریان  خواست در صورت مشاهده هرگونه کمبود دارویی ویا گرانفروشی دارو، گزارش‌های خود را از طریق سامانه جامع رسیدگی به شکایات به شماره 190 اعلام نمائند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

انتهای پیام/س، ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.