مسئول بسیج جامعه زنان سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت: بسیج جامعه زنان در طول سال برنامه های متعددی در خصوص مسئله عفاف و حجاب دارد؛ شهدای دفاع مقدس و انقلاب بر حفظ حجاب تاکید داشتند.

 به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فاطمه باباسالاری در جریان نشست خبری گرامیداشت روز عفاف و حجاب که  امروز به میزبانی استانداری اصفهان برگزار شد، گفت: هفته حجاب و عفاف با شعار "جاودانه باد قیام خونین گوهر شاد، عظیم ترین و مظلومانه ترین قیام جهان در دفاع از حجاب" با رویکرد گرامیداشت شهدای این واقعه تاریخی از 19 تا 25 تیر برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برنامه های این هفته با تشییع شهدا همراه خواهدشد چراکه شهدای دفاع مقدس و انقلاب بیش از هر مسئله ی دیگر بر حفظ حجاب تاکید داشتند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان در بخشی درگیری از سخنان خود تاکید کرد: بسیج جامعه زنان در طول سال برنامه های متعددی در خصوص این مسئله خطیر دارد از طرفی با همکاری دیگر اقشار بسیج از جمله بسیج مهندسین و بسیج دانشجویی طرح های مختلفی در هفته اجرا خواهد شد.

وی در پایان توضیح داد: پویش های مجازی با مسئله حجاب و با محوریت بسیج جامعه زنان به منظور نشر این فرهنگ مدتی است که راه اندازی شده و تا پایان هفته عفاف و حجاب و تا بعد از آن ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.