رئیس اداره محیط‌زیست شهرستان مهدی‌شهر از دستگیری شکارچی متخلف سابقه‌دار در این شهرستان خبر داد و گفت : این فرد به ۹ سال زندان محکوم‌شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، عباس زارع رئیس اداره محیط‌زیست شهرستان مهدی‌شهر از دستگیری شکارچی متخلف سابقه‌دار در مهدی‌شهر خبر داد و گفت : این فرد به ۹ سال زندان محکوم‌شده است.

وی افزود : پس از شنیده شدن صدای تیر مأموران اجرایی منطقه حفاظت‌شده پرور حوالی روستای رودبارک بلافاصله به محل اعزام و مظنون به‌صورت نامحسوس تحت کنترل قرار گرفت.

زارع تصریح کرد: ساعتی بعد یک دستگاه نیسان به منزل مظنون مراجعه و حوالی غروب با بار چوب محل را ترک می‌کند که خودرو مذکور تحت نظر پاسگاه انتظامی فولاد محله متوقف و در بازرسی اولیه از خودرو یکدست جگرسیاه مربوط به گونه کل وحشی کشف و ضبط شد.

رئیس اداره محیط‌زیست مهدی‌شهر بابیان اینکه در پی اعتراف مظنون اصلی مبنی بر تعلق این جگرسیاه به وی راننده نیسان و فرزند او آزاد شدند تصریح کرد : در بازرسی از منزل مظنون با حضور عوامل کلانتری، بقایای سه رأس کل وحشی و دو تله آهنی و تعدادی ادوات شکار و صید کشف و ضبط شد.

زارع در ادامه تصریح کرد: پس از انجام مراحل قضایی متهم مذکور بارأی دادگاه و به جرم شکار غیرمجاز سه رأس کل وحشی به ۹ سال حبس تعزیری محکوم شد.

انتهای پیام / ه

جزئیات دستگیری شکارچی متخلف سابقه‌دار در مهدی شهر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.