با تلاش محیط بانان یگان حفاظت محیط‌زیست ، عوامل پلیس امنیت و اطلاعات دامغان دو گروه شکارچی غیرمجاز در این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، فرامرز اسفندیاری رئیس اداره محیط‌زیست شهرستان دامغان از دستگیری دو گروه شکارچی متخلف در این شهرستان خبر داد و گفت : در اجرای طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز ، ماموران یگان محیط‌زیست هنگام گشت و پایش مناطق شکارگاهی طالو، شیر بند و طزره دو گروه شکارچی را شناسایی و دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه از این دو گروه شکارچی متخلف لاشه چهار قطعه کبک وحشی، دوقبضه سلاح بادی معمولی و پی. سی. پی، یک قبضه سلاح گلوله‌زنی برنو دوربین‌دار و یک قبضه سلاح شکاری تک لول و مقادیر زیادی مهمات و دیگر ادوات شکار کشف و ضبط شد افزود : متخلفان به جرم شکار غیر مجاز چهار قطعه کبک وحشی در فصل ممنوعه و بدون مجوز، حمل و نگهداری سلاح و مهمات غیرمجاز به مراجع قضایی شهرستان معرفی شدند.

رئیس اداره محیط‌زیست شهرستان دامغان در پایان تصریح کرد : از گروه های طبیعت دوست و مردم تقاضا داریم در ورود به مناطق حیات وحش چنانچه به موارد مشکوک برخورد کردند بلافاصله یگان محیط‌زیست را در جریان قرار دهند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام شود.

انتهای پیام / ه

دستگیری شکارچیان متخلف در دامغان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار