فرماندار گناوه گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته مشکل بوجود آمده در ارتباط با تملک زمین سالن ورزشی چندمنظوره بانوان این شهرستان برطرف و سند آن صادر شده است.

مشکل تملک زمین سالن ورزشی بانوان گناوه حل شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیدعلی پاک نژاد روز چهارشنبه در  دیدار با مدیرکل ثبت اسنادو املاک استان بوشهر افزود: باتوجه به برطرف شدن وضعیت زمین این مجموعه، اداره ورزش و جوانان شهرستان باید برای آغاز عملیات احداث آن بجد پیگیری کند.

فرماندارگناوه از همکاری و تعامل اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر و این شهرستان در صدور سند زمین سالن ورزشی تقدیر کرد و گفت: اداره ثبت اسناد و املاک گناوه از ادارات موفق درخدمت رسانی به مردم بوده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر گفت: باتوجه به اینکه ثبت اسناد و املاک روزانه مراجعان زیادی دارد تکریم ارباب رجوع در اولویت کارکنان قرار گرفته است.

اصغر پیرهادی، از تعامل و حمایت فرماندار گناوه از اداره متبوعه شهرستان تقدیر کرد و افزود: از فرماندار انتظار داریم همانند سال گذشته در توزیع اعتبارات نگاه خاصی به ثبت و اسناد و املاک گناوه داشته باشد.

کلنگ عملیات اجرایی سالن ورزشی چند منظوره بانوان گناوه در مهرماه ۱۳۹۶ باحضور مسئولان استانی و نماینده حوزه انتخابیه به زمین زده شد که بدلیل اختلاف بر سر زمین آن بین راه و شهرسازی و ثبت اسناد و املاک متوقف شد.

انتهای پیام/م

صدور سند زمین سالن ورزشی بانوان گناوه 

برچسب ها: دادگاه ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.