معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: برای اجرای طرح‌های عمرانی در ۵۶ روستای شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر ۲۰۰ میلیارد ریال از سوی شرکت نفت پرداخت شد.

اجرای طرح‌های عمرانی در ۵۶ روستا با ۲۰۰ میلیارد ریال اعتباربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، غلامرضا زارعی با اشاره به واگذاری زمین برای ساخت مسکن در روستا‌های استان بوشهر اظهار داشت: ۲۴۱ قطعه زمین مسکونی به روستائیان استان بوشهر برای ساخت مسکن واگذار شد.

وی از صدور سند مالکیت منازل روستایی استان خبرداد و بیان کرد: حدود ۲ هزار سند مالکیت منازل روستایی و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت با همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر صادر شده که نقش مهمی در تحقق مطالبات مردم روستا‌های استان داشته است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان بوشهر از اجرای طرح مطالعات هادی روستایی خبر داد و بیان کرد: مطالعات ۲۴ طرح هادی روستایی استان بازنگری و ۷ طرح جدید تهیه و تدوین شد.

زارعی با اشاره به اجرای طرح هادی روستایی و بهسازی معابر و اجرای اسفالت با قیر رایگان گفت: در ۱۳۰ روستای استان بوشهر طرح هادی روستایی با قیر رایگان اجرا و ۸۸ کیلومتر معابر روستایی بهسازی شد.

وی از اجرای زمین چمن مصنوعی در روستا‌ها خبرداد و خاطر نشان کرد: ۲۰ زمین چمن مصنوعی ورزشی، طرح هادی، دیوار حفاظتی، بهسازی معابر و پل سازی در روستا‌ها با مشارکت شرکت ملی نفت ایران اجرا شد.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح عمران روستایی در ۵۶ روستا گفت: برای اجرای طرح‌های عمرانی در ۵۶ روستای شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر ۲۰۰ میلیارد ریال از سوی شرکت نفت پرداخت شد.

زارعی با بیان اینکه این طرح‌ها در روستا‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه اجرا شده است تصریح کرد: ۶۰ درصد این پروژه‌ها تکمیل و افتتاح شده و مابقی در دست اجرا است.

وی تکمیل ۱۵۰ بوستان امید روستایی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: این پروژه‌ها ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که به زودی تکمیل و افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/م

شرکت نفت ۲۰۰ میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های روستایی استان پرداخت کرد

برچسب ها: مسکن ، قیمت مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.