سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری خراسان رضوی گفت: از اهداف ایجاد واحد حمایت از سرمایه گذاری خارجی گردشگری حضور موثر در رویداد‌ها و نمایشگاه‌های تخصصی، همراهی هیات‌های تجاری، بازاریابی و ارائه مشوق‌ها و تسهیلات است.

فعالیت واحد حمایت از سرمایه گذاری خارجی گردشگری در میراث فرهنگی خراسان رضویبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد دیناری افزود: واحد حمایت از سرمایه گذاری خارجی گردشگری با هدف ساماندهی سرمایه گذاری‌های انجام شده توسط اتباع خارجی در استان خراسان رضوی و در حوزه گردشگری و حمایت از فعالیت سرمایه گذاران در معاونت سرمایه گذاری اداره میراث  فرهنگی خراسان رضوی ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: تهیه بانک اطلاعاتی سرمایه گذاران خارجی در بخش گردشگری و هتل داری، برنامه ریزی و برگزاری نشست‌های تخصصی، بررسی و تلاش با هدف رفع چالش‌ها و مشکلات سرمایه گذاران از محور‌هایی است که در این واحد به آن پرداخته می‌شود.

سرپرست معاونت سرمایه گذاری میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر در حال تهیه بانک اطلاعاتی سرمایه گذاران هستیم و به زودی اولین نشست سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی خارجی در بخش گردشگری و هتل داری را در مشهد برگزار می‌کنیم

انتهای پیام//ف. ن
 

برگزاری نشست سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی خارجی در بخش گردشگری به زودی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.