مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: عملیات گازرسانی به ۱۶ روستای شهرستان کلات با ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار  در روستای ایده لیک کلات آغاز شد.

گازرسانی به ۱۶ روستای شهرستان کلاتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سیدحمید فانی افزود: هم اکنون ۹ روستای کلات با ضریب نفوذ ۵۹ و ۶ دهم درصد از نعمت گاز بهره‌مند هستند که با گازرسانی به این ۱۶ روستا، ضریب گازرسانی به ۹۴ و ۴ دهم درصد می‌رسد.

وی با بیان اینکه شرکت گاز خراسان رضوی رکورددار اجرای سیاست‌های دولت در بحث گازرسانی روستایی است، افزود: شرکت گاز این استان پارسال به ۳۶۵ روستا گازرسانی و عملیات اجرای گازرسانی به ۳۶۵ روستا را آغاز کرد.

 مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی  ادامه داد : گازرسانی روزانه به یک روستا و دو مورد از صنایع هم جزو برنامه‌های امسال شرکت گاز خراسان رضوی است.

فانی گفت: هم اکنون از ۲ هزار و ۵۳۰ روستای واجد شرایط بهره مندی از نعمت گاز، یکهزار و ۷۹۹ روستا از نعمت گاز بهره‌مند هستند و تعداد مشترکان گاز روستایی و شهری استان نیز به ۲ میلیون و ۱۴۱ هزار مورد رسیده که از این تعداد یک میلیون و ۷۲۷ هزار مشترک شهری و ۴۱۴ هزار مشترک نیز روستایی هستند.

انتهای پیام //ز. ج
 

اغاز عملیات گاز رسانی به روستاهای کلات 

برچسب ها: گازرسانی ، روستاها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.