معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش همدان از فعالیت 800 مربی ورزشی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان در این استان خبر داد.

فعالیت 800 مربی ورزشی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان همدانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عبدالله جعفری، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش همدان با بیان اینکه ارتقای سلامت جسمی و توسعه مهارت‌های ورزشی و سواد حرکتی از اهداف برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان در حوزه تربیت بدنی است، خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته تابستان امسال 110 پایگاه اوقات فراغت ورزشی در استان فعال است.

وی با اشاره به اینکه امسال امکانات بهتری نسبت به سال‌های گذشته در اختیار داریم که می‌تواند نویدبخش استقبال دانش‌آموزان از ورزش باشد، گفت: برنامه‌ها نسبت به سال گذشته 10 در صد افزایش داشته است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه این پایگاه‌‎ها بستر مناسبی برای شکوفایی استعدادهای ورزشی دانش‌آموزان است، افزود: شرکت دانش‌آموزان در این فعالیت‌ها، ارتقای سلامت جسمی و توسعه مهارت‌هاتی ورزشی و حرکتی آنها را در پی دارد.

جعفری با اشاره به اینکه امسال 800 مربی ورزشی اوقات‌ فراغت دانش‌آموزان را در تابستان پوشش می‌دهند، گفت: برنامه‌های اوقات فراغت برای دانش‌آموزان و خانواده‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی در پایان ادامه داد:امسال همچون سال‌های گذشته به موضوع اردوهای دانش‌آموزی توجه شده است.

انتهای پیام/ب

فعالیت 110 پایگاه برای اوقات فراغت دانش آموزان همدانی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.