سامانه دیجیتالی ۸ جلد کتاب در کتابخانه استان قدس رضوی راه اندازی شد.

راه اندازی سامانه دیجیتالی کتابخانه استان قدس رضویبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  مدیر کتابخانه دیجیتال سازمان کتابخانه ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی گفت: کتاب‌هایی که در این کتابخانه موجود میباشد شامل کتاب‌های خطی، چاپ سنگی و دیگر کتب و منابع است که پس از دیجیتالی شدن، در سایت این سامانه قرار می گیرند و قابل دسترسی برای همگان است.

علی ضرابی افزود:بیش از 23 میلیون منبع مطالعاتی هم اکنون در سازمان کتابخانه‌های استان قدس رضوی موجود میباشد که تاکنون 8 میلیون کتاب به صورت اسکن شده، صوتی،‌ای بوک و الکترونیکی به متقاضیان عرضه می‌شود.

وی گفت: اغاز ایجاد کتابخانه دیجیتال در سازمان کتابخانه‌های آستان قدس رضوی از سال 1390 میباشد و از سال 1395 نیز دسترسی به این کتابخانه برای همگان میسر شده است.

سازمان کتابخانه ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی علاوه بر کتابخانه مرکزی با 28 هزار و 800 متر مربع فضای فرهنگی ـ. مطالعاتی، حدود چهار میلیون جلد کتاب چاپی، بیش از 88 هزار جلد کتاب خطی منحصر به فرد، حدود 50 هزار جلد کتاب چاپ سنگی، 38 کتابخانه وابسته و 10 کتابخانه تخصصی دارد.
 
انتهای پیام:د.ف
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.