رویکرد مدیران آذربایجان شرقی باید متناسب با شرایط جدید اقتصادی تغییر کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده، ولی فقیه در استان با بیان این مطلب در جلسه بررسی تحولات حمایتی از فعالان بخش تولید گفت: امروز وضع اقتصادی کشور با چالش‌های جدی روبرو است و برای عبور از این مشکلات باید نگاه‌ها و رویکرد‌های اقتصادی مسئولان استان متفاوت‌تر از گذشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم سرعت، دقت و صحت تصمیمات را از نکات ضروری برای عبور از چالش‌ها دانست و خاطر نشان کرد: باید با ایجاد کار و رونق اقتصادی در مقابل فشار‌های روانی دشمنان مقاومت کنیم.

وی نقش مسئولان را در این میان بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: همدلی مسئولان با مردم و به ویژه تولید کنندگان بسیار حایز اهمیت است و مدیران باید با مردم تعامل صادقانه داشته باشند.

امام جمعه تبریز همچنین امید آفرینی در میان مردم را از دیگر نکات مهم عبور از چالش‌های اقتصادی عنوان کرد و افزود: باید در برابر ایجاد کنندگان یاس و نا امیدی در بین مردم ایستادگی کنیم چرا که در وضع کنونی حفظ وحدت داخلی عامل اصلی گذر از مشکلات است.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم به مسئله برق واحد‌های تولیدی لوازم خانگی نیز اشاره کرد و گفت: از وزارت نیرو می‌خواهیم تا همراهی لازم را با صنعتگران و تولید کنندگان لوزام خانگی داشته باشد تا این تولید کنندگان نیز بتوانند در پرداخت بهای برق مصرفی در ردیف برق‌های صنعتی قرار بگیرند.

وی ادامه داد: بانک‌ها باید برای رونق اقتصادی وارد میدان شوند تا شاهد تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در استان باشیم. 

 

انتهای پیام/ش

همدلی مسئولان با مردم به ویژه تولید کنندگان بسیار حایز اهمیت است

برچسب ها: صنعت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.