سبک زندگی، هویت و مدیریت فرهنگی رویکرد مدیران شهرداری

مشاور عالی شهردار تهران گفت: رویکرد اساسی مدیران شهرداری مبنی بر سبک زندگی،‌ هویت و مدیریت فرهنگی است.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، سیدهادی ایازی در همایش علمی شهر و زندگی روزمره که امروز در تالار ایوان شمس برگزار شد افزود: اگر قرار است شهر خوب اداره شود باید به مسائل فرهنگی و اجتماعی آن توجه ویژه‌ای شود.
 
وی تصریح کرد: اداره خوب شهر بدون مطالعات جدی قابل پیگیری نیست و نمی‌توان تنها با برگزاری چند همایش موضوعات پیچیده کلان شهر تهران را بررسی و شناسایی کرده و برای آن نسخه پیچید.
 
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی که ایشان در 20 محور عمده به مسائل شهرنشینی و شهروند مداری اشاره کرد و گفت: بنابراین کسانی که می‌خواهند شهر را اداره کنند باید به این مسائل توجه داشته باشند.
 
وی افزود: شهرداری تهران برنامه دوم پنج ساله خود را با عنوان توسعه اجتماعی و شهر زندگی محور قرار داده است.
 
ایازی بر این اساس توسعه اجتماعی شهر به عنوان رویکرد جدی در برنامه پنج ساله شهرداری تهران قرار دارد.
 
ایازی با اشاره به اینکه طبق آمار از ابتدا تا بهمن ماه سال 92 و 87 هزار نزاع خیابانی در مراکز قضایی ثبت شده است افزود: این امر مردم را ناراحت می‌کند و لذا باید تغییرات جدی در این زمینه داشته باشیم.
 
وی ادامه داد: بر اساس این آمارها نمی‌توانیم ادعا کنیم تهران شهر اخلاق و مهربانی است.
 
وی با تأکید بر اینکه اخلاق اسلامی را در شهر حاکم کنیم گفت: رویکرد اساسی مدیران شهرداری مبنی بر سبک زندگی،‌ هویت و مدیریت تغییرات فرهنگی برگرفته از رویکرد شهرداری تهران در مسیر تغییرات و اصلاحات است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مدیریت ، فرهنگی ، شهرنشینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار