تیم والیبال پاکستان در نخستین حضورخود در مسابقات والیبال نوجوانان آسیا در رده یازدهم قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  دوازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا که در تبریز برگزار شد، با قهرمانی تیم ژاپن به اتمام رسیده و تیم‌های کره‌جنوبی و ایران در رده‌های دوم و سوم مسابقات قرار گرفتند.

تیم والیبال نوجوانان پاکستان برای نخستین بار در این مسابقات حضور یافته و در پایان به مقام یازدهم دست یافتند.

هر چند این تیم در رتبه‌های بالای مسابقات قرار نگرفت، اما برای اولین حضور و کسب تجربه نتایج این تیم می‌تواند، امیدوارانه باشد.

پاکستانی‌ها در این مسابقات تنها یک بازی مغلوب شده و در ۳ بازی به پیروزی رسیدند.

همسایه شرقی ایران با تیم‌های نیوزلند و ازبکستان هم گروه بود که به دلیل انصاف ازبکستان، این تیم با پیروزی برابر نیوزلند صدرنشین گروه شد.

شکست برابر کره‌جنوبی مانع از قرار گرفتن پاکستان در بین ۸ تیم برتر آسیا شده و ۲ پیروزی دیگر در بازی‌های بعدی این تیم را به رده یازدهم آسیا رساند.

پاکستان پشتوانه بهتر شدن را دارد

محمد فرجی یکی از خبرنگاران فعال مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا در مورد تیم پاکستان اظهار داشت‌: تیم نوجوانان پاکستان توانست در این رقابت‌ها به عنوان یازدهمی مسابقات دست پیدا کند که برای اولین حضورش نتایج این تیم امیدوارکننده بود.

وی افزود: هدایت این تیم برعهده حمید موحدی مربی ایرانی بود، تیم پاکستان اولین حضورش در مسابقات آسیایی را تجربه می‌کرد که موحدی بازیکنان تیمش را از روستا‌های پاکستان جمع کرده بود.

فرجی که با ستاد خبری مسابقات هم همکاری داشت در مورد سایر بازیکنان این تیم گفت: بازیکنان این تیم به لحاظ قد و قامت شرایط بسیار خوبی دارند، اما این بازیکنان باید به لحاظ تاکتیکی هم پیشرفت کنند و قطعاً با حمایت فدراسیون والیبال این کشور بازیکنان نوجوان پاکستان می‌توانند پشتوانه خوبی برای والیبال کشورشان باشند.

نتایج تیم پاکستان:
دور مقدماتی:
پاکستان ۳ – نیوزلند صفر
پاکستان ۳ – ازبکستان صفر (عدم حضور حریف)

دور دوم:
کره جنوبی ۳ – پاکستان صفر

پاکستان ۳ – نیوزلند ۱
برای کسب مقام یازدهمی:
پاکستان ۳ – قراقستان ۱
مقام پاکستان: یازدهم. 

 

انتهای پیام/ش

برگزاری  دوازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا 

برچسب ها: والیبال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.