مدیرکل زندان های ایلام گفت: فرهنگ حمایت از خانواده های زندانیان و تغییر نگرش نسبت به آنها، می بایست در جامعه نهادینه شود.

تغییر نگرش جامعه نسبت جامعه

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; جلسه هیأت مدیره انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ایوان با حضور مدیرکل زندان های استان ، دادستان ایوان و دیگر اعضای هیأت مدیره برگزار شد.

بهادری دادستان ایوان ابتدا درباره آسیب های اجتماعی که در کمین خانواده های زندانیان هستند و تاثیر حمایت از آنان و همچنین نقش خیران و مسئولان زندان های استان در این مهم به ایراد سخن پرداخت گفت:  یکی از مهمترین اولویت های کاری مراجع قضایی رسیدگی به زندانیان و حمایت از خانواده های آنها است.

عبدالمجید کشوری مدیرکل زندان های استان نیز پس از استماع سخنان اعضای هیأت مدیره و تسلیت ایام شهادت امام صادق علیه السلام، بیان کرد: همکاری اثربخش و پیگیری های مثمر ثمر دادستان شهرستان ایوان باعث شده است که فعالیت های انجمن حمایت از زندانیان آن شهرستان فرآیند مطلوبی را دنبال کند.

وی به روحیه جوانمردانه و مردمداری شهرستان ایوان اشاره ای داشت و افزود: بهره مندی از فعالیت های انجمن حمایت از زندانیان را زمینه ساز جذب هرچه بیشتر کمک های خیران و نیکوکاران با هدف رفع مشکل خانواده های زندانیان دانست.

انتهای پیام/ د

فرهنگ حمایت از خانواده های زندانیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.