دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها تبدیل به واقعیت می‌شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از انتقال بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود.

تعیین تکلیف رونالدو هدف اصلی پرز در نقل و انتقالات تابستانی

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

اولین خبر نقل و انتقالات مربوط به جدایی کریستیانو رونالدو از باشگاه رئال مادرید و به دنبال آن پیوستن این فوق ستاره دنیای فوتبال به باشگاه یوونتوس است. به دنبال این شایعات ایجاد شده در بازار نقل و انقالات ، فرنتینو پرز به عنوان رئیس باشگاه اسپانیایی در تلاش است تا  هر چه زودتر تکلیف این بازیکن پرتغالی را مشخص کرده و به دنبال آن به نوعی جنجال های به وجود آمده در پی انتقال این بازیکن و یا  شناخته شدن به عنوان بدترین رئیس باشگاه رئال مادرید را از خود دور کند.

لواندوفسکی در بایرن مونیخ ماندنی شد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

شایعات حاکی از آن است که انتقال رابرت لواندوفسکی ، آقای گل بوندسلیگای آلمان و یکی از بهترین بازیکنان بایرن مونیخ به دیگر باشگاه های فوتبال اروپا از بین رفته و این بازیکن در تیم آلمانی باقی خواهد ماند.رسانه ها دلیل این ماندن لواندوفسکی در باشگاه بایرن را عملکرد ضعیف این بازیکن در رقابت های جام جهانی روسیه و حذف تیم ملی این بازیکن از دور رقابت ها عنوان کرده اند.

بیشتر بخوانید:

ابقای سمپائولی به عنوان سرمربی تیم ملی آرژانتین

پیش بینی گلر افسانه‌ای از قهرمان جام بیست و یکم

ترکیب بدترین های جام جهانی روسیه از نگاه رسانه قطری

کواچیچ به منچسترسیتی می پیوندد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

باشگاه منچسترسیتی ،قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس در تلاش است تا ماتئو کواچیچ بازیکن رئال مادرید را در نقل و انتقالات تابستانی جذب کرده و به تیم خود آورد.گواردیولا در لیست خرید های احتمالی خود در نقل و انتقالات تابستانی بازیکنانی همانند میرآلم پیانیچ از باشگاه یوونتوس ، ماریو لیمینا از ساوتهمپتون قرار داده است و تلاش می کند تا پس از اتمام مسابقات جام جهانی روسیه ، این بازکینان را جذب کند.

آنتونیو کونته در چلسی می ماند/ساری از لیست سرمربیان احتمالی چلسی حذف شد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

مسئولان باشگاه چلسی به تازگی ساری ، سرمربی سابق باشگاه ناپولی را از لیست خرید های احتمالی خود در نقل و انتقالات تابستانی حذف کرده اند و تلاش می کنند تا همچنان آنتونیو کونته را به عنوان سرمربی چلسی در تیم خود ابقا کنند.مسئولان چلسی دلیل این تصمیمشان را عملکرد ضعیف تر ساری نسبت به آنتونیو کونته عنوان کرده اند و به دنبال آن هستند تا برای بازگشت به صدر جدول لیگ برتر فوتبال انگلیس سرمربی با کیفیت را به تیم خود آورند.

انتهای پیام/

آخرین شایعات نقل و انتقالات 5 لیگ معتبر اروپایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار