معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: وزارت نیرو به اجرای سریع‌تر طرح‌های آبرسانی در استان بوشهر کمک می‌کند.

کمک وزارت نیرو برای تسریع در طرح‌های آبرسانی استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،علی اصغر قانع که برای بررسی وضع آب به استان بوشهر سفر کرده بود، افزود: امروز با کاهش منابع تامین کننده آب این استان رو به روهستیم و تلاش می‌کنیم که با استفاده از ظرفیت‌های استان، مشکلات را کاهش دهیم.

وی ادامه داد: در گذشته طرح‌های خوبی در استان بوشهر اجرا شده به طور مثال خط آبرسانی کوثر که آب را از استان کهگیلویه و بویراحمد به چند استان از جمله بوشهر منتقل می‌کند و یکی از طولانی‌ترین خطوط آبرسانی کشور است، اما سرعت اجرای طرح‌های آبرسانی از رشد جمعیت کمتر بوده است.

معاون شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بیان کرد: تلاش خود را به کار گرفته‌ایم که این طرح‎ها بتوانند سرعت بگیرند و نیاز جمعیت را تامین کنند.

قانع با اشاره به سرمایه‌گذاری ۱۵۰ میلیارد تومانی در طرح آب‌شیرین‌کن بوشهر یادآور شد: این طرح توان تولید ۳۵ هزار مترمکعب آب را دارد.

وی گفت: در طرح آب‌شیرین‌کن سیراف نیز ۸۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه می‌شود.

به گفته معاون شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، قرارداد ایجاد ۱۶۰ هزار مترمکعب آب‌شیرین‌کن در استان بوشهر تنظیم شده که بخشی از آن به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/م

وزارت نیرو به اجرای سریع‌تر طرح‌های آبرسانی در استان بوشهر کمک می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.