بنابر اعلام رسانه‌ها، هواپیمایی که احتمال می‌رود جت خصوصی کیم جونگ اون باشد دوشنبه در «ولادی وستوک» روسیه دیده شده است.

جت خصوصی رهبر کره شمالی در «ولادی وستوک» روسیه رویت شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری یونهاپ، هواپیمایی که احتمال می رود جت خصوصی کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی باشد دوشنبه در «ولادی وستوک» روسیه دیده شد که این تصور را به وجود می آورد سفر آتی کیم جونگ اون به روسیه در حال آماده سازی است.

هواپیمای چامائه-وان Chammae-1، دوشنبه در فرودگاه ولادی وستوک به زمین نشست و سه ساعت بعد به پیونگ یانگ بازگشت. مشخص نیست که کیم جونگ اون در این هواپیما حضور داشت یا نه. احتمال دارد که این هواپیما مسئولان کره شمالی را به منظور آماده سازی سفر احتمالی رهبر این کشور به شهر ولادی وستوک که ماه سپتامبر میزبان یک مجمع بزرگ اقتصادی است، آورده باشد.

منبعی که خواست ناشناس بماند، گفت: « فقط به دلیل اینکه چامائه -وان به پرواز درآمده، نمی توان گفت که کیم جونگ اون سوار آن بوده است. به نظر می رسد که مسئولان کره شمالی به منظور آماده سازی شرکت احتمالی کیم جونگ اون در مجمع اقتصادی شرقی به ولادی ووستوک رفته‌اند.»

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی را به شرکت در این مجمع سالیانه دعوت کرده است. کیم هنوز این دعوت را نپذیرفته است.

انتهای پیام/

مشاهده جت خصوصی کیم جونگ اون در روسیه

برچسب ها: روسیه ، کره شمالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار