رئیس کمیته عالی انقلابی یمن:

سران عربستان و امارات در برابر تهدید ایران به بستن تنگه هرمز ناچار به سکوت شدند

رئیس کمیته عالی انقلابی یمن در توییتی نوشت تهدیدات ایران برای بستن تنگه هرمز مؤثر واقع شد.

سران عربستان و امارات در برابر تهدید ایران به بستن تنگه هرمز ناچار به سکوت شدندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، محمدعلی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلابی یمن، در صفحه خود در توئيتر نوشت سران سعودی و امارات در برابر تهدید ایران به بستن تنگه هرمز وحشت زده شدند.

رئیس کمیته عالی انقلابی یمن در این توییت نوشت: تهدیدات ایران برای بستن تنگه هرمز مفید واقع و منجر به تعهداتی برای خرید نفت ایران شد. این موضوع نشان داد که عربستان سعودی و امارات تا ابد در معرض تهدید هستند. سران ائتلاف [تجاوز به یمن] سرهایشان را در زیر شن برده‌اند، گوئی که این تهدید علیه آنها نبوده است و فراموش کردند که خودشان چه تهدیداتی را مطرح کرده بودند.

وی افزود: سعودی ها و اماراتی ها سخنان زیادی علیه ایران مطرح کردند و ادعا می کردند که جنگ در یمن برای نابودی ایران است، زیرا ایران تنها دشمن آنهاست. با یک تهدید یعنی تهدید رئیس جمهوری ایران به بستن تنگه هرمز همه چیز متوقف شد. اکنون پرسش این است که تهدیدات آنها چه شد؟ چرا دیگر هیچ تهدیدی نمی شنویم؟ مواضع رهبران سعودی و امارات در برابر تهدیدات ایران شرم آور و ننگین است و نشان می دهد که این ضرب المثل درست است که ؛ بازی کردن با بزرگان بیهوده است.

وی نوشت: اکنون سعودی ها و اماراتی ها را به چالش می طلبم و از آنها می خواهم بدون دریافت تضمین از ایران از طریق متحدانشان، از این تنگه عبور کنند یا شناورهای جنگی شان را برای حفاظت از امنیت تنگه هرمز به این منطقه بفرستند.

انتهای پیام/

اظهارات محمدعلی الحوثی درباره سکوت عربستان و امارات در برابر تهدید ایران به بستن تنگه هرمز

برچسب ها: عربستان ، یمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۹ ۲۴ تير ۱۳۹۷
به امید نابودی آل سقوط
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۰۵:۵۰ ۲۴ تير ۱۳۹۷
لطفا از برجام لعنتی خارج بشيد،.کافی یکم به ما جوانان تحصیل کرده ی بیکار توجه بشه تا تمام عرصه های اقتصادی همچون موشک ساخته بشه و چشم دشمنانو کور کنه.کافیه اونايي که نا کارآمد هستن شجاعانه انصراف بدن یا با بيرحمانه ترین شکل ممکن محاکمه بشن تا جوانان لایق و تحصیل کرده سکان هدایت و پیشرفت رو جانانه در دست بگيره و ما هم شروع به تحریم کالاهای خارجی بگیریم.ما هم میتوانیم دنیارو تحریم کنیم.
Netherlands
محسن
۱۰:۳۸ ۱۸ تير ۱۳۹۷
مرگ بر السعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۱۸ تير ۱۳۹۷
این عربستان بسیار ترسو و نادان هستند و فقط کافی یک ضرب شصت کوچک از ایران ببینند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۱۸ تير ۱۳۹۷
انشالله اسرائیل را باخاک یکسان خواهیم کرد
Iran (Islamic Republic of)
ن
۰۵:۵۸ ۱۸ تير ۱۳۹۷
مرگ بر السعود
آخرین اخبار