فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری ۶۰ سارق حرفه ای، شمار سرقت‌ها در این شهرستان ۷۳ درصد کاهش یافت.

سرهنگ محمود سعادتی فرمانده انتظامی ایرانشهر  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و با هدف افزایش احساس امنیت در بین شهروندان طرح‌های مختلف انتظامی با محوریت مبارزه با سرقت‌های خشن از ابتدای تیرماه در رده‌های عملیاتی این فرماندهی تشدید شد.

وی افزود: در این راستا با تلاش شبانه روزی ماموران این فرماندهی ۶۰ سارق حرفه‌ای دستگیر شدند که در بررسی‌های آماری شاهد کاهش ۷۳ درصدی وقوع سرقت‌ها در این شهرستان بودیم.

فرمانده انتظامی ایرانشهر کشف ۱۴ هزار لیتر سوخت قاچاق، دستگیری سه قاچاقچی مواد مخدر و کشف بیش از ۸۲۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی را از اقدامات دیگر این فرماندهی در مدت یادشده ذکر کرد.

وی با اشاره طرح‌های ترافیکی اجرا شده در ایرانشهر گفت: در این مدت پلیس راهور این فرماندهی ضمن برخورد با قانون شکنان ۷۳ دستگاه خودرو و ۱۶ دستگاه موتورسیکلت متخلفان را نیز توقیف و روانه پارکینگ کرد.

انتهای پیام/ع

کاهش ۷۳ درصدی وقوع سرقت‌ها

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار