وزیر دارایی رژیم صهیونیستی گفت حمله به غزه به خاطر بادبادک‌های آتش‌زا به صلاح نیست زیرا منجر به کشته شدن نیروهای ارتش این رژیم می‌شود.

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی: با جنگ علیه غزه بخاطر بادبادک‌های آتش‌زا مخالفمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «موشه کحلون»، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی، در گفتگو با شبکه دوم اسرائیل گفت: جنگ غزه به معنای کشته شدن سربازان است و آغاز جنگ تنها در حالتی است که گزینه‌های دیگری وجود نداشته باشد.

وی  افزود: برای مقابله با بادبادک‌های آتش‌زا که از غزه به پرواز در می‌آیند گزینه‌های دیگری وجود دارد، اما این مسئله نمی‌تواند بهانه‌ای برای جنگ باشد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از دست کم هفده مورد آتش سوزی طی ساعات گذشته در مناطق اشغالی صهیونیست نشین سال ۱۹۴۸ میلادی و نزدیک نوار غزه خبر داده اند.

این آتش سوزی‌ها ناشی از سقوط بادبادک‌ها و بالن‌های آتشزایی است که مبارزان فلسطینی به سوی مناطق صهیونیست نشین به پرواز در آورده اند.   

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند گروه‌های امداد و نجات حدود صد روز است که تلاش‌های خود را برای مقابله با آنچه که «تهدید فلسطینی» می‌نامند به کار گرفته اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۱۷ تير ۱۳۹۷
ایا این برای یک ملت ذلت نیست که بخاطر چهارتا بادبادک کشکر کشی کند تازه اگربتواننددوام بیاورند، شمارش معکوس ازمدتهاپیش برای شکست صهیونیستهاآغازشده است!.
آخرین اخبار