نایب رییس کمیسیون عمران شورای شهر اصلاح الگوی مصرف نیازمند فرهنگسازی پایدار دانست و افزود: همه شهروندان باید لزوم رعایت اصلاح رفتارهای مصرف را احساس کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر احمد زندآور، در چهلمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان با اشاره به انکار ناپذیری ضرورت مدیریت مصرف انرژی، مناسب‌ترین و منطقی‌ترین راهکار برای برای گذر از این شرایط بحرانی را اصلاح الگوی مصرف و مدیریت صحیح و عقلانی در نحوه مصرف دانست.

وی تصریح کرد: شرایط آب ذخیره پشت سد زاینده رود و روند مصرف برق در کشور و به ویژه استان اصفهان مناسب نیست و در این شرایط اصلاح الگوی مصرف یک ضرورت ملی و مذهبی است که هر شهروندی به سهم خود باید در تحقق آن مشارکت فعالیت داشته باشد.

نایب رییس کمیسیون عمران شورای شهر اصفهان با اشاره به شرایط بحران اقتصادی این روزهای کشور، ادامه داد: همه باید توجه ویژه ای به نوع مصرف منابع ملی و شخصی کنند، چراکه ایران کشوری در حال توسعه است و همیشه باید نسبت به میزان مصرف منابع خود مدیریت داشته باشد.

زندآور اصلاح الگوی مصرف نیازمند فرهنگسازی پایدار دانست و افزود: همه شهروندان باید لزوم رعایت اصلاح رفتارهای مصرف را احساس کنیم تا به تدریج شاهد تبدیل اصلاح مصرف به یک فرهنگ باشیم.

انتهای پیام/س

جلسه شورای شهر اصفهان

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.