رییس شورای شهر گفت: علارغم تلاش‌های زیاد مدیریت استان، شرکت آب و فاضلاب و آب منطقه‌ای برای جلوگیری از قطعی آب، ولی بی توجهی به قوانین و مقررات شورای عالی آب و شورای امنیت کشور و استان در بالادست همچنان مشهود است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فتح‌الله معین، نطق چهلمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، خود را با تسلیت روز شهادت امام صادق (ع)، آغاز کرد.

وی اظهار داشت: اگر هر کدام از ما تلاش کنیم به سیره ائمه اطهار (ع) عمل کنیم، خیر و سعادت دنیا و آخرت نصیب کشور می‌شود .

رییس شواری شهر با تاکید بر اینکه همه مشکلات فعلی کشور ناشی از فاصله گرفتن از سیره پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) است، تصریح کرد: ما آثار پیروی از سیره اهل بیت (ع) را در دوارن دفاع مقدس دیدیم چراکه مردم ایران در این دوران با وجود اینکه خسارات های زیادی را متحمل شدند ولی حتی یک وجب از خاک کشور را نیز دست دشمن ندادند.

معین اذعان داشت: شرایط فعلی فشارهای زیاد اقتصادی بر زندگی مردم سایه انداخته است که امیدواریم در آینده شاهد رشد و شکوفایی مردم ایران در همه زمینه‌ها باشیم.

این عضو شورای شهر از وجود مشکل کم آبی در شهر و استان اصفهان خبر و ادامه کرد: علارغم تلاش‌های زیاد مدیریت استان، شرکت آب و فاضلاب و آب منطقه‌ای برای جلوگیری از قطعی آب، ولی بی توجهی به قوانین و مقررات شورای عالی آب و شورای امنیت کشور و استان در بالادست همچنان مشهود است چراکه هنر آنها بی قانونی و تجاوز به حقوق دیگران است.

معین با اشاره به اینکه جاری بودن رودخانه زاینده رود در طول تاریخ و شرایط خشک این روزهای آن، گفت: وضعیت جریان دایمی این رودخانه در طول تاریخ بیانگر جریان آب در هر شرایطی است.

وی شرایط فعلی را ناشی از بی مدیریت صحیح آب و تجاوز به حقوق مردم استان اصفهان دانست و افزود: امیدواریم شرایط مذکور باعث فرونشست زمین نشود.

این عضو شورای شهر همچنین از دستور کار قرار دادن فعالیت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این زمینه خبر داد و ابراز امیدواری کرد: این تلاش‌های نتیجه بخش باشد و هر چه زودتر شاهد جریان دایمی آب در رودخانه زاینده رود باشیم.

انتهای پیام /س

صحبت های رئیس شورای شهر اصفهان درباره کم آبی

برچسب ها: شورای شهر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۰:۳۶ ۲۵ تير ۱۳۹۷
بنظرم .. خبر نامفهومه ؟
آخرین اخبار