مدیر آب و فاضلاب شهری شهرستان جویبار بیان کرد: جویبار در فصل زمستان با حجم بالای آب‌های سطحی روبرو است که بر این اساس مردم شدید به طرح فاضلاب شهری نیازمند هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،محمد کریمی مدیر آب و فاضلاب شهری شهرستان جویبار در جلسه بررسی وضعیت آب و فاضلاب شهری این شهرستان گفت: این طرح از سال ۷۶ شروع و در سال ۸۵ با ۶۰ کیلومتر شبکه فاضلاب به بهره برداری رسید.

مدیر اب و فاضلاب شهری جویبار با بیان اینکه ۴ هزار انشعاب فاضلاب شهری در جویبار وجود دارد  افزود : ۱۲ هکتار زمین تصفیه خانه فاضلاب شهری جویبار است که ظرفیت تصفیه آن ۵ هزار و ۲۵۰ مترمکعب است.

کریمی فاضلاب شهری را نیاز مبرم شهرستان جویبار دانست و گفت: در فصل زمستان سطح آب‌های سطحی بسیار بالاست و مردم شدیدا به این طرح نیاز است.

وی به صفر بودن بودجه جویبار در بخش توسعه فاضلاب شهری اشاره و عنوان کرد: شهرستان جویبار جز ۱۷ شهری در کشور است که از سال ۹۲ اعتباری برای توسعه فاضلاب شهری به آن تعلق نگرفته است.

مدیر اب و فاضلاب شهری جویبار بیان کرد: امیدواریم با کمک فرماندار و نمایندگان مجلس، جویبار از این لیست خارج شود.

رجبعلی وهابی فرماندار شهرستان جویبار در این جلسه گفت: جویبار یکی از شهرستان‌های پیشرو در فاضلاب شهری بود که متاسفانه فقط ۵۰ درصد آن انجام شد.

وی افزود: شهر کوهی خیل هنوز این طرح انجام نشده است و امیدواریم اداره آب و فاضلاب شهری این طرح را در این شهر و مابقی طرح را در جویبار تکمیل کند.

انتهای پیام /ر

فاضلاب شهری نیاز مبرم مردم جویبار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.