مرتضی بلوردی از 17 رأی مأخوذه، ۱۶ رأی برای ریاست هیئت انجمن های ورزشی استان کرمان به دست آورد و به مدت ۴ سال دیگر به عنوان رییس این هیئت انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، انتخابات رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان کرمان با حضور عبدالحسین مهربان دبیر فدراسیون انجمن های ورزشی کشور، دکتر امیری خراسانی مدیر کل، مرادی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان و اعضای مجمع در مجموعه ورزش های الکترونیک کاپ کرمان برگزار شد.

در نهایت، مرتضی بلوردی از 17 رأی مأخوذه، ۱۶ رأی برای ریاست هیئت انجمن های ورزشی استان به دست آورد و به مدت ۴ سال دیگر به عنوان رییس این هیئت  انتخاب شد.

بلوردی، پیگیری درآمدهای پایدار برای هیئت انجمن های ورزشی استان، در نظر گرفتن مکانی برای تمرین دائمی رشته های ورزشی زیر پوشش و فعال کردن کمیته های غیرفعال این هیئت را از مهمترین برنامه های خود در دوران 4 ساله ی ریاستش عنوان کرد.

رییس هیئت انجمن های ورزشی استان کرمان که پیش از این با عنوان سرپرست در این هیئت کار می کرد، با اعلام اینکه هیئت انجمن های ورزشی استان کرمان 48 رشته ورزشی در قالب 20 کمیته  را زیر پوشش خود دارد، افزود: از این 20 کمیته، 5 تا ورزش های المپیکی و آسیایی دارد و مسابقات رسمی در آنها برگزار می شود.

بلوردی تصریح کرد: طی سال گذشته 48 نفر عضویت تیم ملی و صاحب عنوان در سطح کشور داشتیم و در بین استان های کشور نیز رتبه ی چهارم را کسب کردیم.

انتهای پیام/ب

مجمع انتخاباتی رییس هیئت انجمن های ورزشی استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.