فرماندار دشتی با تاکید بر اینکه کلاس‌های اوقات فراغت در سطح شهرستان با کیفیت برگزار شود، گفت: همه دستگاه‌های اجرایی در برگزاری این کلاس‌ها مشارکت داشته باشند.

کلاس‌های اوقات فراغت در دشتی با کیفیت برگزار شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالله نادری صبح یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دشتی ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع) از تلاش‌های مجموعه آموزش و پرورش و دستگاه‌های اجرایی در برگزاری هر چه بهتر کنکور سراسری در سطح شهرستان تقدیر وتشکر کرد.

وی افزود: امسال هزار و ۲۱۷ نفر در کنکور سراسری شرکت کردند که به حمد الله دانش آموزان با آرامش و بدون هیچ دغدغه‌ای حضور پیدا کردند.

نادری با اشاره به مطالب منتشر شده در برخی فضا‌های مجازی یادآور شد: این مطالب مطرح شده هیچ جایگاهی در سطح شهرستان ندارد و مدیر آموزش و پرورش به این فضاسازی‌ها توجه نکند و با تمام توان برای سال تحصیلی جدید برنامه ریزی داشته باشد.

وی تصریح کرد: برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان باید برنامه‌های با کیفیت برگزار شود تا شاهد خروجی مناسب از این کلاس‌ها باشیم.

نادری خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این کلاس‌ها مشارکت و در همین راستا از هیچ تلاشی دریغ نورزند.

وی با اشاره به کمبود آب و برق در سطح کشور گفت: همه مردم باید در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند تا با مشکل مواجه نشوند.

انتهای پیام/م

همه دستگاه‌های اجرایی در برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت مشارکت داشته باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.