مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر با اشاره به راه‌اندازی ۲۵ پایگاه تابستانی این نهاد گفت: همزمان با شروع فصل تابستان بیش از ۱۳ هزار و ۶۰۰ نفر مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان بوشهر در برنامه‌های تابستانه اوقات فراغت شرکت می‌کنند.

۱۳۶۰۰ نفر در برنامه‌های تابستانه اوقات فراغت شرکت می‌کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد لطفی صبح امروز در جلسه برنامه ریزی فعالیت‌های اوقات فراغت این نهاد در تابستان امسال اظهار داشت: اوقات فراغت تابستانه فرصت مناسبی برای ارائه خدمات توانمند سازی فرهنگی و تربیتی خانوار‌های تحت حمایت است که با رویکرد اعتقادی و دینی در طول سال اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم این نهاد در فصل تابستان، فراهم کردن زمینه‌های لازم برای ارائه آموزش‌های مفید فرهنگی، مهارت‌های فنی و تقویت استعداد‌های بالقوه مددجویان است، گفت: در تابستان امسال ۱۳ هزار و ۶۰۰ نفر مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان بوشهر در قالب طرح اوقات فراغت آموزش‌های مختلفی را فرا می‌گیرند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر با اشاره به اینکه برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت از ابتدای تیرماه آغاز شده است تصریح کرد: این برنامه‌ها بر پایه سه برنامه محوری کانون‌های فرهنگی تربیتی، اردو‌های زیارتی تفریحی و جشنواره‌های قرآنی در ۲۵ پایگاه وابسته به این نهاد برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: افرادی که در سلسله برنامه‌های مورد اشاره اوقات فراغت شرکت می‌کنند شامل دانش آموزان، دانشجویان، طلاب، زنان جوان سرپرست خانوار و فرزندانشان، دختران و پسران بازمانده از تحصیل و یا در آستانه ازدواج می‌باشند.

لطفی بیان کرد: مهم‌ترین محورهایی‌که در کانون‌ها و اردو‌های این نهاد اجراء می‌شود برگزاری کلاس‌های آموزشی مباحث اخلاقی و نماز، برگزاری کارگاه‌های ویژه مشاوره و روانشناختی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، برگزاری کارگاه‌های ویژه سبک زندگی اسلامی و کارگاه‌های مهارت آموزی علمی، هنری، ورزشی و قرآنی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر با دعوت از مددجویان تحت حمایت برای مشارکت در کانون‌های تابستانه این نهاد، تاکیدکرد: مددجویان می‌توانند برای پذیرش در این کانون‌ها به دفاتر کمیته امداد در شهرستان‌های محل سکونت خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/م

۲۵ پایگاه تابستانی کمیته امداد در استان بوشهر راه‌اندازی شد

برچسب ها: کمیته امداد ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.