عضو شورای شهر تهران گفت: اکثر خانه‌ها و مغازه‌های ما نشانی از پرچم ملی در خود ندارند.

اکثر خانه‌ها و مغازه‌های ما نشانی از پرچم ملی ندارندبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدجواد حق‌شناس عضو شورای شهر تهران که امروز در صحن شورا حضور پیدا نکرده بود، تذکر خود را از طریق یکی دیگر از اعضای شورا مطرح کرد.

وی با اشاره به فرارسیدن روز پرچم گفت: لحظه‌ای که آهنگ و سرود ملی نواخته می‌شود و پرچم زیبای کشورمان برافراشته می‌شود، شور و شوق و احساس عجیبی سراسر وجودمان را در برمی‌گیرد.

حق‌شناس با بیان اینکه این حس ملی نه رنگ، نه زبان و نه قومیت می‌شناسد، تأکید کرد:‌ هر ایرانی می‌داند که این حس را با همه وجودش تجربه کرده است.

وی افزود:متاسفانه اکثر خانه‌ها و مغازه‌های ما نشانی از پرچم ملی در خود ندارند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه امروز به بهانه سالگرد تصویب پرچم در 9 تیرماه و روز پرچم در 14 مرداد، بازگشتی به حرمت و عظمت این پرچم در نظم ملت داریم، اظهار کرد: شاید آن گونه که باید نقش و جایگاه پرچم در زندگی ما مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

حق‌شناس با بیان اینکه امروز دشمنان این ملت در جهان در کمین نشسته‌اند و خواب شکستن غرور این ملت را در سر می‌پروانند، اظهار کرد: جای آن است که در همه جای این سرزمین پرچم ایران برافراشته شود و اطراف آن روح وحدت ملی به میهن اسلامی دمیده شود.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه جشن پرچم امسال به همت شهرداری تهران برگزار شد، گفت: این جشن در چهار مرحله در تلاش است تا در مساجد، مدارس و خانه‌های شهر تهران، فرهنگ پاسداشت پرچم ملی را عمق بخشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار