شیائومی گوشی‌های Mi A2 را با رنگ‌ها و حافظه‌های مختلف تولید می‌کند +عکس

اطلاعات جدیدی از گوشی‌های Mi A2 از طرف شرکت شیائومی منتشر شده که نشان می‌دهد رنگ‌ها و حافظه‌های متنوعی در انتظار این گوشی است.

شیائومی گوشی‌های Mi A2 را با رنگ‌ها و حافظه‌های مختلف تولید می‌کند +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی جدید شیائومی به نام Mi A2 تا به حال موضوع بسیاری از شایعه‌ها و اخبار فاش شده از این شرکت بوده است.در روزهای اخیر، از این گوشی نمونه عکس‌ها، تصاویر فاش شده و اخبار زیادی دیده و شنیده شد. این گوشی همان مشخصاتی را خواهد داشت که Mi 6X داشته اما نرم‌افزار آن به احتمال زیاد به اندروید One تغییر خواهد کرد.

حالا با انتشار گزارش جدیدی از گوشی Mi A2 مشخص شده است که این گوشی هوشمند قرار است با تنوع رنگ و حافظه‌های بیشتری تولید شود. گزارش جدیدی نشان می‌دهد این گوشی قرار است در رنگ‌های مشکی، آبی و طلایی در دسترس افراد قرار گیرد. این گوشی در مقایسه با Mi A1 تنوع رنگ کمتری خواهد داشت. همانگونه که در جدول زیر مشاهده می‌کنید، Mi A2 با حافظه‌های مختلفی هم تولید خواهد شد.

شیائومی گوشی‌های Mi A2 را با رنگ‌ها و حافظه‌های مختلف تولید می‌کند +عکس

البته هنوز باید منتظر این باشیم که مشخصات منتشر شده در گزارش‌های مختلف از این گوشی توسط شیائومی تأیید شود و این انتظار چندان هم طولانی نمی‌تواند باشد و در هفته‌های آتی می‌توانیم شاهد معرفی رسمی آن باشیم.

انتهای پیام/

مشخصات دیگری از Mi A2 فاش شد +تصاویر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.