گوشی‌های پرطرفدار نیمه اول سال 2018 +تصاویر

نیمه اول سال 2018 با تولید و معرفی گوشی‌های زیادی به اتمام رسید؛ با ما همراه باشید تا پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند این مدت گذشته از سال 2018 را بشناسید.

گوشی‌های پرطرفدار نیمه اول سال 2018 +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آمار و ارقام نشان می‌دهد که مردم جهان با توجه به قیمت مناسب و قابلیت‌های راضی کننده، طرفدار گوشی‌های میان‌رده شده‌اند. اینگونه که آمارها نشان می‌دهد تعداد گوشی‌های میان رده‌ای که در نیمه اول سال 2018 به فروش رسیده‌اند، درست به اندازه گوشی‌های رده بالا و پرچمدار است که شرکت‌های مختلف گوشی سازی تولید می‌کنند.

در بین این گوشی‌های پرطرفداری که در نیمه اول سال 2018 به فروش رسیده‌اند، گوشی‌های چینی با قابلیت‌های سطح بالای خود بیشتر توانسته‌اند انتظارات کاربران تلفن‌های همراه هوشمند را برآورده کنند. از این رو در صدر جدول پرطرفدارترین گوشی‌های نیمه اول سال 2018 اسمارت‌فون شیائومی به نام Redmi Note 5 Pro قرار دارد. این گوشی با ورود به بازار و قیمت مناسب خود توانسته است بازار داغی برای شیائومی درست کند.

در رتبه‌های دوم و سوم جدول محبوبترین اسمارت‌فون‌ها، به ترتیب گوشی اقتصادی و میان‌رده ولی کارآمد نوکیا، Nokia 7 Plus و پرچمدار سامسونگ با قابلیت‌های بی‌نظیر و به روز خود، Galaxy S9 Plusقرار دارند.

با توجه به میزان فروش دستگاه‌های تلفن‌های هوشمند در جدول، Redmi Note 5 و Nokia 6.1 در رتبه‌های آخر یعنی نهم و دهم قرار دارند.

گوشی‌های پرطرفدار نیمه اول سال 2018 +تصاویر

گوشی‌های پرطرفدار نیمه اول سال 2018 +تصاویر

گوشی‌های پرطرفدار نیمه اول سال 2018 +تصاویر

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۱۲ تير ۱۳۹۷
خوب بود
آخرین اخبار