سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت:مجوز دو شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری به علت نواقص در پرونده هایشان لغو و به حالت تعلیق در آمدند.

دو شرکت مسافرتی ایرمان رسپینا لغو و موج آبی آرام به حالت تعلیق در آمدبه گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز مشهد، یوسف بید خوری افزود:با توجه به بررسی پرونده شرکت ایرمان رسپینا و عدم پیگیری جهت رفع نواقص به خصوص نداشتن مدیر فنی و عدم معرفی مدیرعامل جدید، با وجود استعفای مدیرعامل قبلی و تعطیلی بدون اطلاع اداره کل مجوز فعالیت این شرکت لغو شد.

وی بیان کرد: این شرکت موظف است ضمن جمع آوری تابلوی سردرب و علائم و هرگونه نام و نشان از فعالیت در زمینه فعالیت‌های مندرج در بند «ب» ماده یک آئین نامه مذکور خودداری کند.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی درباره تعلیق مجوز فعالیت شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری «موج آبی آرام» عنوان کرد: با توجه به بررسی پرونده این شرکت و عدم پیگیری برای رفع نواقص به خصوص نداشتن مدیرعامل و مدیرفنی، مجوز فعالیت این شرکت از تاریخ ابلاغ به مدت یک ماه تعلیق می‌شود.

بیدخوری گفت: این شرکت نیز موظف است طبق ماده ۱۹ آئین نامه مذکوردر زمان تعلیق از قبول تعهد‌های جدید و تبلیغات در زمینه اجرای تور خودداری کند.

انتهای پیام//ح. ص.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.