نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس شورای اسلامي گفت: انقلاب ايران هر روز بايد از يک معبر عبور کند و دليل رشد و بالندگي انقلاب هم همين است.

فرماندهی محکم نیاز کشور برای حرکت های اقتصادیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛حميدرضا حاجی بابايی ، نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس شورای اسلامی با بيان اينکه ما هميشه پای انقلاب و آرمانهای انقلاب ايستاده ايم گفت: ما نياز به يک فرماندهی محکم در حرکت اقتصادی داريم که رئيس جمهور اين فرماندهی را بر عهده گرفته است.

وی ادامه داد: نبايد در بين لشگر، اختلاف ايجاد شود و هنر اين نيست که در شرايط خاص تفرقه افکنی کنيم.

نماينده مردم همدان در خانه ملت ادامه داد: غيراخلاقی تر از اختلاس اقتصادی، اختلاس اعتماد مردم و امنيت کشور است و در 6 جلسه مهمي که با استاندار در تهران با وزرا داشتيم دستاوردهای مهمی مانند قطار همدان- تهران داشت و امروز کارهای خوبی در استان درحال انجام است.

نماينده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی نيز گفت: تلاش و پيگيری مجمع نمايندگان استان در آغاز دولت دوازدهم در ابقا مديريت ارشد استان و جلوگيری از توقف در توسعه استان از موفقيت های مجمع نمايندگان استان است.

اکبر رنجبر زاده افزود: رئيس جمهوری به عنوان مربی اجرايی کشور، تاکتيک را عوض کرده و با جان ، مال، آبرو و حيثيت به ميدان مقابله با استکبار آمده است.

انتهای پیام/ا

انقلاب ما هر روز قوی تر در برابر موانع می شود

برچسب ها: اقتصادی ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.