مفاخریان گفت: املاکی که در محدوده امامزاده عبدالله(ع) هستند، می‌توانند پروانه ساخت بگیرند.

املاک محدوده امامزاده عبدالله(ع) مجاز به کسب پروانه ساخت شدندعلی مفاخریان شهردار منطقه 9 در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به لغو ممنوعیت ساخت در حریم امامزاده عبدالله(ع) اظهار کرد: از طریق پیگیری‌هایی که در حوزه شهرسازی داشتیم، موافقت کمیسیون ماده 5 را برای لغو ممنوعیت ساخت املاک در محدوده امامزاده عبدالله(ع) را گرفته‌ایم.

شهردار منطقه 9 تصریح کرد: املاکی که در آن محدوده هستند، می‌توانند پروانه ساخت بگیرند و هیچ محدودیتی برای ساخت بنا غیر از تجمیع املاک ندارند.

وی با بیان اینکه طرح مصوب شده، اما هنوز برای اجرا به شهرداری ابلاغ نشده است، تصریح کرد: در هفته جاری طرح برای شهرداری ابلاغ می‌شود و مردم می‌توانند نسبت به آن اقدام کنند.

مفاخریان با بیان اینکه با اجرای این طرح 50 پلاک ثبتی آزاد شده‌اند، گفت: مردم در این سال‌ها به خاطر عدم اجرای طرح توسعه امامزاده عبدالله(ع) بلاتکلیف بودند و انتظار داشتند شهرداری برای آن‌ها کاری انجام دهد.

شهردار منطقه 9 در پایان خاطر نشان کرد: علاوه بر این در حال تبدیل زمین‌های تملک شده بزرگراه یادگار جنوب به فضای سبز و پارکینگ‌های طبقاتی هستیم.

انتهای پیام/

لغو ممنوعیت ساخت و ساز در حریم امامزاده عبدالله(ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار