مهلت ثبت‌نام مجموعه‌داران برای مشارکت در طرح احیای محله سیروس به اتمام رسید.

منوچهر لطفی رئیس انجمن مجموعه‌داران ایران، در گفتگو با خبرنگاران حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛از اتمام مهلت ثبت نام مجموعه‌داران برای مشارکت در طرح احیای محله سیروس تهران خبر داد و اظهار کرد: زمان ثبت نام مجموعه‌داران برای احیای محله سیروس در روز ۱۶ تیر ماه سال جاری به اتمام رسید. قرار است که افراد ثبت‌نام شده را به وزارت راه معرفی کنیم تا این وزارت با افرادی که تمایل به احیای فرهنگی و هنری محله سیروس دارند، قرارداد ببندد و با این کار روند احیای این محله را ادامه بدهد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به تشریح اقداماتی که برای تأسیس موزه مُهر در شهر مُهر انجام شده است، پرداخت و گفت: ما منتظر هستیم که علاقه مندان و مسئولان شهر مُهر مکانی را در اختیار علاقه مندان به راه‌اندازی موزه مُهر قرار بدهند.

خاطرنشان می‌شود؛ اخیراً تفاهمنامه‌ای میان انجمن مجموعه‌داران و فعالان عرصه هنر منعقد شده است و براساس این تفاهمنامه قرار است که محله قدیمی سیروس که یکی از محلات شهر تهران به حساب می‌آید، به دست مجموعه‌داران و فعالان عرصه هنر به گونه‌ای احیا شود که دیگران تمایل پیدا کنند در آنجا سرمایه‌گذاری کنند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار