جولان بزرگترین جونده دنیا در زمین گلف + فیلم

یک زمین گلف محل زندگی بزرگترین جونده دنیا شده است.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ زمین گلف المپیک ریودوژانیرو به عنوان بزرگترین زمین گلف در برزیل جولانگاه بزرگترین جونده روی زمین شده است.
 
زمین گلف المپیک ریودوژانیرو که در سال ۲۰۱۶ افتتاح شد، به نخستین زمین حرفه‌ای گلف در برزیل معروف شد. این زمین که در حال حاضر مقامات شهرداری آن را اداره می‌کنند بازیگرانی با مهارت‌های مختلف، از مبتدی تا حرفه‌ای را به خود جلب کرده است.

این زمین بازدیدکننده‌هایی از حیات وحش نیز دارد. حیواناتی، چون تمساح‌های کوچک، جغد‌ها و البته جوندگان بزرگی به نام کپی بارا (capybara) که در تقریبا همه گودال‌های فراوان این زمین ردی از خود بر جای گذاشته‌اند.

کپی بارا‌ها به عنوان بزرگترین جوندگان دنیا مو‌های قهوه‌ای رنگ، کله‌های کوتاه و بدن‌هایی به شکل بشکه دارند.

معلوم نیست چه تعداد کپی بارا در کانال ماراپندی و تالابی که به موازات ساحل بارادا تی جوکا قرار گرفته‌اند زندگی می‌کنند، اما ناظران اتفاق نظر دارند که جمعیت آنها رو به افزایش است.

شش کیلومتر آن طرف‌تر در محله ریکریو، کپی بارا‌ها نیمه شب‌ها در خیابان‌های خلوت پرسه می‌زنند و با طلوع خورشید به لانه‌هایشان باز می‌گردند.

مدیر زمین گلف المپیک ریودوژانیرو می‌گوید دشمن طبیعی کپی بارا‌ها تمساح‌ها هستند که در حال حاضر جمعیت آنها خیلی زیاد نیست و بیشترشان نیز نر هستند. برای کنترل جمعیت کپی بارا‌ها باید فکری کرد زیرا به زودی آنقدر تعدادشان زیاد می‌شود که از خانه و زندگی مردم سر در خواهند آورد.

کپی بارا‌ها شب که می‌شود در زمین گلف جولان می‌دهند و تا صبح از علف‌های فراوان آنجا تغذیه می‌کنند. با توجه به اینکه کپی بارا‌ها حامل باکتری‌های خطرناکی هستند، اگر جمعیت کپی بارا‌ها کنترل نشود می‌توانند مشکلات جدی برای سلامت انسان به وجود آورند.


بیشتر بخوانید: صاحب‌خانه وحشتناک زمین گلف + فیلم


انتهای پیام/
 

هجوم حیوانات به زمین گلف + فیلم

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۱۶ تير ۱۳۹۷
صدا داره تصویر نداره
Netherlands
ناشناس
۱۶:۰۷ ۱۶ تير ۱۳۹۷
ویدیو ها اصلا صدا نداره