معاون امور عمرانی فرمانداری گناوه گفت: انجام هرگونه حفاری در معابر و خیابان‌ها و محدوده این شهرستان باید با هماهنگی کمیسیون مربوطه انجام شود و در غیر این صورت نیروی انتظامی با همکاری شهرداری از حفاری‌های غیرمجاز جلوگیری می‌کند.

حفاری‌های معابر گناوه بدون هماهنگی ممنوع استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسام منصوری مطلق روز پنجشنبه در جلسه کمیسیون حفاری این شهرستان افزود: باتوجه به اینکه طرح خیابان حرم تا حرم در دست اجراست و مقررشده در هفته دولت به بهره برداری برسد، برای جلوگیری از تاخیر، اداره برق در مدت یک هفته نسبت به جابه جایی پایه‌های برق این منطقه اقدام کند.

وی اظهارداشت: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان برای اجرای شبکه فیبر نوری در روستای فخرآوری با شرکت مخابرات همکاری داشته باشد.

معاون امور عمرانی فرمانداری گناوه گفت: باتوجه به اینکه عملیات گازرسانی در خیابان‌های پیروزی، پاسداران، شهدا، حرم تا حرم و بلوار امام علی (ع) شهر گناوه و انشعابات گازرسانی در روستا‌های شول، کلر و کمالی قراراست اجرایی شود، قبل از اقدام صدور مجوز با هماهنگی دستگاه اجرایی، دریافت پاسخ استعلام از ادارات خدمات رسان و رعایت نکات ایمنی مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/م

حفاری در معابر و خیابان‌ها و محدوده این شهرستان گناوه ممنوع است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.