مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی در عسلویه دارای شرایط خاص است.

شرایط خاص فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی در عسلویهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی عصر چهارشنبه در نشست با فرماندار شهرستان عسلویه اظهار داشت: در راستای توسعه فرهنگ دینی در شهرستان عسلویه تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: استفاده از ظرفیت‌های منطقه، تعامل با مسئولان شهرستان و اقشار تاثیرگذار، تلاش در راستای افزایش روحیه انقلابی و تقویت باور‌های دینی و وحدت اسلامی در منطقه از محور‌های فعالیت‌های اداره کل تبلیغات اسلامی است.

حجت‌الاسلام سروستانی ضمن تشریح رسالت‌ها و اهداف سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: شهرستان عسلویه با ترکیب جمعیتی خاصی که دارا است، ضرورت‌ها و ظرافت‌های خاصی را در زمینه کار‌های تبلیغی و فرهنگی طلب می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: فعالیت در این منطقه باید در راستای تحقق مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم مبارزه با تفرقه گرایی و تلاش در افزایش وحدت اسلامی استوار باشد.

وی حجت‌الاسلام علی ورزنده پور سرپرست اداره تبلیغات اسلامی عسلویه را فردی متعهد، متخصص و علاقه‌مند به امور فرهنگی عنوان کرد که می‌تواند بیش از پیش زمینه ارتقاء فرهنگی شهرستان را فراهم کند.

عبدالنبی یوسفی فرماندار عسلویه در این نشست ضمن تقدیر از مدیرکل تبلیغات اسلامی استان برای حجت‌الاسلام ورزنده پور، سرپرست تبلیغات اسلامی این شهرستان آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/م

فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی در عسلویه دارای شرایط خاص است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.