مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه گفت : هشت جایگاه سی ان جی به تاکسی های این شهر اختصاص داده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  سجاد سلیمانی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه گفت : هشت جایگاه توزیع سی.ان.جی با درخواست‌های مکرر و پیگیری‌های مداوم و به منظور رفاه حال رانندگان، کاهش مدت زمان سوخت‌گیری تاکسی‌ها و تسریع در ارائه خدمات به شهروندان، به طور اختصاصی برای سوخت‌گیری تاکسی‌های گازسوز در نظر گرفته شده است.

وی گفت: پیش از این تاکسی‌های گازسوز روزانه چندساعت برای تأمین سوخت از عرصه خدمات‌رسانی خارج می‌شدند که این مسئله کاهش راندمان کاری و سطح خدمات‌رسانی ناوگان تاکسیرانی را به دنبال داشت.

سلیمانی افزود: اختصاص جایگاه‌های ویژه برای تاکسی‌های گازسوز موجب می‌شود که زمان سوخت‌گیری آن‌ها کاهش یابد و تاکسی‌ها به جای آنکه زمان زیادی را در جایگاه‌های سوخت سی.ان.جی سپری کنند، به جابجایی و انتقال شهروندان بپردازند.

وی افزود: این جایگاه‌های اختصاصی به گونه‌ای از بین جایگاه‌های موجود انتخاب شده است که دسترسی تاکسی‌ها در همه مناطق به این جایگاه‌ها آسان باشد و  از این هشت جایگاه هر کدام یک دستگاه دیسپنسر سی.ان.جی اختصاص به تاکسیرانان دارد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

اختصاص جایگاه‌های ویژه برای تاکسی‌های گازسوز

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.