معاون اداره کل فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی استان کرمان از حضور ٢٩ شهر و ٢٢ روستای استان کرمان در سومین دوره رقابت های جام باشگاه های کتاب خوانی کشور خبر داد.

استقبال گسترده از یار مهربانبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد وفایی معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: 29 شهر و 22 روستای استان کرمان در سومین دوره رقابت های جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان کشور، با ارائه برنامه های متنوع حضور دارند.

وی ضمن اشاره به طراحی و اجرای چهار طرح ترویج کتاب خوانی از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سراسر کشور گفت: طرح های پایتخت کتاب ایران، عشایر و روستاهای دوستدار کتاب، مروجان کتاب خوانی و جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان چند سالی که در کشور برگزار می شود.

وفایی با بیان اینکه استان کرمان در دوره های متعدد در جمع برگزیده های کتاب خوانی کشور مطرح شده است، بیان داشت: در دوره اول جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب، روستای رحیم آباد کرمان در زمره برگزیدگان قرار گرفت.

وی گفت: پارسال نیز شهرستان های زرند، رفسنجان و بم حضور چشمگیر و فعالی در راستای طرح های مذکور در سطح کشور داشتند.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: شیوه نامه های سومین دوره جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان پیش از این منتشر شده است و هم اکنون نیز در پایگاه اینترنتی شبکه ترویج کتاب خوانی ایران به نشانی bookpromotion.ir برای علاقمندان موجودند.


انتهای پیام/س

 

سومین دوره جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار