نتایج یک نظرسنجی جدید حاکی از آن است که بیشتر مردم آمریکا با سیاست‌های ضدمهاجرتی رئیس‌جمهور خود مخالف هستند.

نظرسنجی: ۵۸ درصد آمریکایی‌ها با سیاست‌های ضدمهاجرتی ترامپ مخالفندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، نتایج نظرسنجی اخیر دانشگاه «کوئینیپیاک» که روز گذشته منتشر شد، نشان داد که بیشتر آمریکایی ها با سیاست‌های مهاجرتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مخالفند.

نتایج این نظرسنجی نشان داد 58 درصد شرکت کنندگان اعلام کردند که با سیاست‌های مهاجرتی دونالد ترامپ مخالفند و فقط 39 درصد اعلام کردند که از این سیاست ها استقبال می کنند.

نتایج این نظرسنجی همچنین نشان داد که بیشتر آمریکایی ها (83 درصد) معتقدند که دولت ترامپ مسئولیت دارد کودکانی را که از خانواده‌هایشان جدا کرده است، به آغوش خانواده‌هایشان بازگرداند. 70 درصد جمهوری خواهان و 98 درصد دموکرات‌ها اعلام کردند که دولت آمریکا باید خانواده ها و کودکان را نزد یکدیگر بازگرداند.

بر اساس این نظرسنجی، 60 درصد شرکت کنندگان اعلام کردند که جدا کردن کودکان از خانواده هایشان در مرزها نقض حقوق‌بشر است.

نظرسنجی دانشگاه کوئینیپیاک از 27 ژوئن تا 1 ژوئیه روی 1020 شرکت کننده انجام شد.

این نظرسنجی در واکنش به سیاست های مهاجرتی دونالد ترامپ که در چند هفته اخیر کودکان مهاجر زیادی را نزدیک مرز آمریکا با مکزیک از خانواده هایشان جدا کرده است، منتشر شد. دونالد ترامپ با استفاده از سیاست مهاجرتی خود موسوم به «تحمل صفر» تاکنون هزاران کودک را از خانواده هایشان جدا کرده است.

این اقدام ترامپ اعتراضات گسترده ای را در سراسر آمریکا به دنبال داشت. پس از گسترش این اعتراضات، ترامپ چند روز پیش اعلام کرد که از این پس خانواده ها به همراه کودکانشان بازداشت خواهند شد. این درحالی است که وضعیت کودکانی که به خاطر این سیاست ترامپ از خانواده هایشان جدا شده اند، در هاله ای از ابهام قرار دارد.

انتهای پیام/

نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های دونالد ترامپ در زمینه مهاجرت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار