مهدی نوروزیان مدیر کل دفتر ازریابی عملکرد و رسیدگی به شکایات بیمه سلامت در گفتوگو با خبرنگارحوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: اخیرا برخی افراد حقیقی یا حقوقی از نام بیمه سلامت سوء استفاده میکنند و به بهانه اعطای کارت بیمه هوشمند سلامت مبالغی را از مردم دریافت کردهاند.
وی ادامه داد: اگر قرار باشد بیمه سلامت خدمت جدیدی برای بیمه شدگان در نظر گیرد، این مسئله را از طریق سایت و یا خبرگزاریها به اطلاع عموم میرساند.
مدیر کل دفتر ازریابی عملکرد و رسیدگی به شکایات بیمه سلامت با اشاره به اینکه هرگونه تماس برای صدور کارت بیمه هوشمند سلامت و دریافت وجه، خلاف مقررات است، افزود: سازمان بیمه سلامت هرگونه تخلف و سوء استفاده از نام این سازمان را از طریق مراجع قضایی پیگیری میکند.
نوروزیان اضافه کرد: سازمان بیمه سلامت از طریق ستاد سازمانی و دفتر اداره حقوقی شکایتهایی را در مراجع قضایی کشور به ثبت رسانده است، تا کنون پنج مورد شکایت در مراجع قضایی پیگیری شده است.
معاون مرکز خدمات بیمه سلامت یادآور شد: سازمان بیمه سلامت پیگیر شکایتهای مردم در حوزههای مختلف و ارجاع پروندههای تخلف به مراجع قضایی است.
انتهای پیام/