سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه از یک شرکت دارویی که اقدام به معدوم سازی داروهای تاریخ مصرف گذشته کرده بود با اهدای لوح تقدیری قدردانی کرد.

 صیاد غلامی سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه در متن لوح تقدیر خود خطاب به مسئول فروش و مدیر داخلی این شرکت این اقدام را کاری خداپسندانه قلمداد کرده است.

وی گفت: مسئولان این شرکت در انبارگردانی متوجه تعدادی داروی تاریخ مصرف گذشته شده بودند که طی نامه ای رسمی آن را به دامپزشکی شهرستان کرمانشاه اعلام کردند.

غلامی افزود : این شرکت نمایندگی یکی از شرکت های دارویی حوزه دامپزشکی در استان کرمانشاه است که لیست تمام داروها را به همراه همه داروهای تاریخ مصرف گذشته را در اختیار دامپزشکی شهرستان قرار داده است.

وی ارزش ریالی این داروها را یک میلیارد و 147میلیون ریال ذکر کرد و افزود: این اقدام شرکت دارویی قابل تقدیر است.

وی اضافه کرد: این داروها در اختیار شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه است که برای معدوم کردن این داروها آنها را به سازمان مرکزی دامپزشکی در تهران ارسال می کنیم.

وی با بیان اینکه این داروها به منظور حفظ محیط زیست باید به صورت بهداشتی معدوم شود، افزود: تجهیزات و امکانات مناسب برای معدوم سازی دارو در استان کرمانشاه وجود ندارد.

انتهای پیام/د

معدوم سازی داروهای تاریخ مصرف گذشته

 

 

 

برچسب ها: اخبارپزشکی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.