فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از کشف دو تن و ۹۰۰ کیلوگرم مرفین، دستگیری یک قاچاقچی حرفه‌ای در عملیات مشترک یگان‌های عملیاتی استان سیستان و بلوچستان و استان گلستان در زاهدان خبرداد.

کشف دو تن و ۹۰۰ کیلوگرم مرفین در زاهدان/ یک قاچاقچی حرفه‌ای دستگیرشدسردار قنبری فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، در تشریح این عملیات مشترک که صبح امروز منجر به کشف محموله سنگین مرفین شد، گفت: تیم‌های اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گلستان صبح امروز در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پس از ردزنی‌های گسترده، به یک دستگاه بونکر گاز رسانی که قصد خارج شدن از استان را داشت مشکوک و برای بررسی این خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی دقیق از این خودرو ۲ تن و ۹۰۰ کیلو گرم مرفین که به صورت ماهرانه‌ای در بونکر جاساز شده بود کشف و در این رابطه یک قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با اشرافیت کامل اطلاعاتی و تقویت یگان‌ها و تیم‌های عملیاتی تمام توان خود را به کار می‌گیرد تا همواره حوزه وسیع و امن استان را برای سوداگران مرگ و برهم زنندگان امنیت ناامن کند و در این زمینه ضروری است شهروندان عزیز با جدیت بیشتری پلیس را همراهی کنند.

انتهای پیام/ع

کشف مواد مخدر در زاهدان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار