معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: هرچند که برجام مورد تاخت و تاز طرف های خارجی قرار گرفت اما نباید تبعات مثبت این برنامه را نادیده بگیریم.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حمید رضا طباطبایی در جریان نشست شورای اداری استان اصفهان که پیش از ظهر امروز با حضور تنی چند از مسئولان استانی و نظامی برگزار شد، گفت: هرچند که برجام مورد تاخت و تاز طرف های خارجی قرار گرفت اما نباید تبعات مثبت این برنامه را نادیده بگیریم.

وی ادامه داد: تا قبل از اجرایی شدن برجام برنامه هسته ای ایران تحت نظارت فصل هفتم منشور سازمان ملل متعهد منجر به وضع تحریم های مختلف به شکل ناگواری در بخش های متعدد شده بود؛ در حوزه های بین المللی تحریم های موثری که در حوزه های مختلف منعقد شده بود با اجرایی شدن برجام بی اثر شد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در سه اول سال جاری از بین همه تجمعات مردمی 94 درصد تجمعات با رویکرد اقتصادی، 34 درصد تجمعات با رویکرد بحران آب که در دایره تجمعات اقتصادی خلاصه می شود و6 درصد تجمعات سیاسی به منظور حمایت از سیاست های کلان نظام بوده است؛ بنابراین واضح است که عملکرد عنصر مزاحم یعنی آمریکا بر مسائل اقتصادی متمرکز شده است.

وی بیان کرد: بنا بر آنچه که گفته شد کارگزاران استانی می بایست همه تلاش خود را به منظور رفع معضلات اقتصادی به کار ببندند.

عضو شورای اداری استان اصفهان تشریح کرد: از همه مسئولان سیاسی و مدیران می خواهم که به جای انتقاد، از سیاست های دولت حمایت کنند؛ بنابراین اگر کسی می خواهد از سیاست های دولت انتقاد کند باید از دایره دولت خارج شود چرا که جای تعجب است که منتقدین سیاست های دولت انتظار منصب و سمت داشته باشند.

 

انتهای پیام /س

شورای اداری استان اصفهان

برچسب ها: استانداری ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.