رئیس اداره ورزش جوانان مراغه گفت: سومین دوره از مسابقات کشوری سوارکاری به میزبانی مراغه ۲۱ تا ۲۳ تیرماه سال جاری در مراغه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  نوایی در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات کشوری با تاکید برمشارکت کلیه ادارات در برگزاری مسابقات کشوری در مراغه گفت: سومین دوره از مسابقات کشوری سوارکاری به میزبانی مراغه ۲۱ تا ۲۳ تیرماه سال جاری در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری مسابقات کشوری می‌تواند فرصت خوبی برای جذب گردشگر و رونق اقتصادی در این شهرستان شود.

نوایی، اظهارکرد: سومین دوره از مسابقات سوارکاری رده استقامت در مسافت‌های ۹۰ و ۱۲۰ کیلومترکشوری، ۴۰ و ۸۰ کیلومتر استانی با حضور ۵۰ ورزشکار از استان‌های مختلف کشور اواسط تیرماه سال جاری در این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مسابقات استانی، کشوری و بین المللی با هدف معرفی ظرفیت‌های ورزشی این شهرستان در کشور اجرا می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه، اظهارداشت: مسابقات انتخابی تیر و کمان کشوری نیز درچهار رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان نیز به میزبانی این شهرستان برگزارخواهد شد.

نوایی، اظهارکرد: پوشش خبری مناسب این رویداد‌های کشوری می‌تواند نقش مهمی در جذب گردشگر ورزشی به این شهرستان داشته باشد.

وی افزود: شهرستان مراغه به عنوان یکی از قطب‌های ورزشی در کشور بوده و می‌توان با استفاده از این ظرفیت‌ها در حوزه ورزشی کشور تأثیر گذار باشد.

نوایی، تصریح کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی کمان سنتی کشور به منظور انتخاب و استعداد یابی نیز در این شهرستان برگزار می‌شود.

سومین دوره از مسابقات کشوری سوارکاری به میزبانی مراغه ۲۱ تا ۲۳ تیرماه سال جاری به میزبانی مراغه برگزار خواهد شد. 

 

انتهای پیام/ش

شهرستان مراغه میزبان برگزاری سومین مسابقات کشوری سوارکاری

برچسب ها: سوارکاری ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.