سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی از بررسی طرح یک فوریتی حمایت از اقتصاد ملی در مقابل اقدامات خصمانه آمریکا در مجلس خبر داد.

بررسی طرح یک فوریتی حمایت از اقتصاد ملی در مقابل اقدامات خصمانه آمریکا در فراکسیون ولاییسید حسین نقوی حسینی سخنگوی فراکسیون  نمایندگان ولایی در گفت وگو با  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به جلسه امروز  فراکسیون متبوع خود گفت: در این جلسه هماهنگی‌های لازم درباره جلسه غیرعلنی امروز مجلس که با حضور رئیس سازمان برنامه بودجه و وزیر صنعت برگزار خواهد شد، صورت گرفت و بنابر این شد که رئیس فراکسیون به عنوان سخنران صحبت کرده و نظرات فراکسیون را ارائه کند.

وی افزود: طرح یک فوریتی حمایت از اقتصاد ملی در مقابل اقدامات خصمانه آمریکا که توسط جمعی از نمایندگان و با هماهنگی کارشناسان و متخصصین تهیه شده، مطرح و بنا بر این شد که بحث و گفت‌وگوی بیشتری انجام شود، زیرا این طرح ابعاد مختلفی دارد و نمی‌توان با فوریت چنین طرح‌هایی را به نتیجه رساند و باید به عواقب و آثار این مواد 24گانه فکر کرد.

سخنگوی فراکسیون ولایی تصریح کرد: همچنین در این جلسه گزارشی از جلسه روز گذشته کارگروه اقتصادی فراکسیون ارائه شد.

وی بیان کرد: شورای مرکزی جمع‌بندی کرد که طرح یک فوریتی تهیه شده، شرایط را برهم زده و مشکلات را بیشتر می‌کند در حالی که مجلس باید مسائل را بررسی کند و دولت به عنوان مسئول اجرایی کشور برای حل موضوعات باید لایحه ارائه کند زیرا دخل و خرج کشور در دست دولت است، مجلس آماده تصویب لوایح پیشنهادی دولت است.

نقوی حسینی خاطر نشان کرد:در این جلسه آقایان سالک، ساداتی نژاد، شهریاری، جعفرپور، بهمنی، حسن زاده، کریمی قدوسی، شکری، حسن بیگی اظهارنظر کردند.

انتهای پیام/

مخالفت فراکسیون نمایندگان ولایی با طرح یک فوریتی حمایت از اقتصاد ملی در مقابل اقدامات خصمانه آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار