ساعی در همایش ملی جوانان و قانونگذاری:

تیم اقتصادی دولت با تغییر رویکرد، زمینه کارآفرینی را فراهم کند

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: تیم اقتصادی دولت باید رویکرد خود را تغییر دهد و زمینه اشتغال و کارآفرینی را فراهم کند.

تیم اقتصادی دولت با تغییر رویکرد، زمینه کارآفرینی را فراهم کندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، زهرا ساعی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در همایش ملی جوانان و قانونگذاری با بیان اینکه خوشبختانه در دوره دهم مجلس شاهد حضور جوانانی هستیم که جدیت و انگیزه خوبی در پیگیری مسائل متعدد دارند، گفت: 38 نفر از نمایندگان عضو فراکسیون جوانان مجلس هستند و در کنار یکدیگر اقدامات مهمی را در حوزه جوانان انجام خواهند داد.

وی ادامه داد: بسیاری از قوانین معطل مانده‌اند و برای اجرای آنها جلساتی را با دستگاه‌های مربوطه داریم و به شکل مرتب حوزه جوانان را پیگیری می‌کنیم.

ساعی تاکید کرد: وقتی صحبت از جوانگرایی می‌کنیم، به این معنی نیست که زحمات پیشکسوتان را نادیده می‌گیریم، بلکه معقتدیم زنجیره مدیریت باید درست و طبق استانداردها باشد.

نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به پیگیری طرح منع بکارگیری بازنشستگان از سوی فراکسیون جوانان مجلس هم تصریح کرد: کلیات این طرح با 174 رای موافق در مجلس تصویب شد، اما بحث اشتغالزایی هم باید به صورت جداگانه پیگیری شود، بیشترین مراجعه مردم به نمایندگان هم در خصوص موضوع اشتغال است.

وی بیان کرد: تیم اقتصادی دولت باید رویکرد خود را تغییر دهد و زمینه اشتغال و کارآفرینی را فراهم کند. البته این را می‌دانیم که ظرفیت استخدام در دولت محدود است اما این زمینه باید در سایر بخش‌ها فراهم شود.

ساعی با بیان اینکه نمایندگان وظیفه نظارتی خود را در حوزه توجه به امور جوانان انجام می‌دهند، گفت: بر اساس پیگیری‌های نمایندگان و مطالبه جوانگرایی بود که رئیس‌جمهور در هیئت دولت دستور داد وزرا یک معاون خانم و یک معاون جوان انتخاب کنند و ما همچنان پیگیر تحقق این دستور رئیس‌جمهور هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار